טיפולים נוספים

ב-פייסלוק ניתן ליהנות מטיפולי טיפוח ויופי נוספים:

בניית ציפורניים

כפות הידיים שלך הן האיבר החשוף ביותר בגוף והראשון שרואים כשאת מושיטה יד לפגוש אחרים. כפות הידיים שלך אומרות עליך הרבה דברים. הן מעידות על רמת הטיפוח שלך ועל החשיבות שאת מייחסת למראה שלך. לכן ידיים מטופחות וציפורניים ארוכות ומעוצבות הן אחד הדברים הראשונים שיש להתייחס אליהם בשגרת הטיפוח שלך.
בניית ציפורניים הפכה להיות טיפול הכרחי ליצירת הרושם הראשוני הנכון בעיני סביבתך. ציפורני הידיים הן אביזר אופנה בסיסי בימינו, צורת הציפורניים, הצבע והעיצוב שלהן יכול להתבצע באינספור אפשרויות, בטרנדים אופנתיים או בחירה אישית. בניית הציפורניים יכולה להעניק לידייך מראה מעודן וקלאסי או מראה דרמטי בולט – הבחירה היא שלך, על פי טעמך. גם קישוטי הציפורניים הפכו להיות אמצעי לביטוי של הסגנון האישי שלך. בחירה בפרנץ' עדין תבטא יותר מכל את ההעדפה שלך למראה קלאסי, נקי ועדין בעוד בחירה בקישוטי ציפורניים המכילים ציורים, מדבקות לציפורניים, אבנים ותוספות אחרות – יבטאו את העדפתך למראה דינאמי, אומנותי.
מראה מטופח לא יכול להיות מושלם בלי ציפורניים מטופחות. לבניית ציפורניים ברמה מקצועית ואומנותית גבוהה את חייבת לראות עבודות של בונת הציפורניים, לשמוע חוות דעת והמלצות ולכוון את בניית הציפורניים שלך לכיוון העדפותיך האישיות, הצבעים והעיצוב שאת מעדיפה.

מניקור

הידיים שלך הן כרטיס ביקור עבורך לא פחות מהפנים. הידיים חשופות כל ימות השנה ונושאות פריטים חשובים כמו טבעת אירוסין והן חלק חשוב מהרושם הראשוני שאת עושה בכל פעם שאת פוגשת אנשים. ציפורני הידיים הן אביזר אופנה לכל דבר וזו הסיבה המרכזית לפרית תחום בניית הציפורניים בארץ ובעולם. יחד עם זאת, לכל המעוניינות בציפורני ידיים טבעיות ולא בציפורניים בנויות – במיוחד עבורכן טיפול מניקור מקצועי הוא הפתרון.
בטיפול מניקור המטרה היא לטפל בעור של כפות הידיים ובציפורני הידיים. בשלב ראשון עובר עור הידיים ריכוך ואז עוברים לטפל בעור שמסביב הציפורניים. הטיפול בעור סביב הציפורן דורש מיומנות ומקצועיות על מנת שלא לפצוע ולאפשר חדירה של חיידקים העלולים לגרום לזיהום.
עיצוב הציפורן, גזירה, שיוף הם השלב הבא בטיפול. לפני מריחת הלאק על הציפורניים עוברות כפות הידיים טיפול רענון והזנה שירככו את העור ויעניקו לכפות ידייך מגע עדין ומלטף. מריחת הלאק על הציפורניים מסיימת את הטיפול ומעניקה לך מראה כפות ידיים מטופחות ומוקפדות למראה.
טיפול מניקור מקצועי מאפשר ברוב המקרים לגדל את הציפורניים הטבעיות ולהאריך אותן. כך שמי שמעוניינת לגדל את ציפורני ידיה באופן טבעי ולא להיעזר בבניית ציפורניים טיפולי מניקור קבועים יכולים להיות המפתח להצלחה

פדיקור רפואי

כפות הרגליים שלך הן לא רק הבסיס עליו עומדים ולא רק האיבר איתו צועדים. כפות רגליים מטופחות מבטיחות את בריאות כף הרגל, מונעות היווצרות של ציפורן חודרניות ובעיות מציקות אחרות בכף הרגל ולא פחות חשוב – מייפות את כפות רגלייך.
מרבית הגברים והנשים כאחד מודעים לצורך להעניק תשומת לב תקופתית לכפות הרגליים, לרכך ולעדן את מראה כף הרגל ולהקל על האיבר החשוב הזה לעשות את תפקידו.
טיפולי פדיקור רפואי מיועדים להסרה של עור יבש וקשה בכף הרגל, להזין את העור, להמריץ את מחזור הדם על ידי עיסוי להשבת החיוניות, לעצב את ציפורני הרגליים. כפות רגליים מטופחות מעידות יותר מכל על רמת הטיפוח שלך. כשמציגים לראווה כפות רגליים רכות וציפורני רגליים צבועות ומעוצבות, הרי שאין דבר המעיד יותר מזה על רמת טיפוח גבוהה.
לעיתים מתגלות בכפות הרגליים בעיות אסתטיות ואפילו רפואיות הניתנות לטיפול תוך כדי טיפול הפדיקור.
בעיות של פטרת או ציפורן חודרנית ניתנים לטיפול באמצעות פדיקור בידיים מיומנות ומקצועיות. הפדיקוריסטית חייבת להיות מודעת לנושאים רפואיים הבאים לידי ביטוי בכפות הרגליים (כמו למשל רגליים סוכרתיות) אשר עבורם יש צורך לבצע את הטיפול בדרכים מיוחדות.
חשוב לציין כי טיפולי פדיקור חייבים להתבצע על ידי קוסמטיקאית מיומנת שהוכשרה לנושא. הטיפול דורש רמת מיומנות גבוהה ויכולת מקצועית גבוהה. לטיפול פדיקור ברמה מקצועית וקפדנית התקשרי לקבוע פגישה.

איפור קבוע:

להיות מאופרת, מטופחת ויפה בכל שעה ובכל מקום – זה העיקרון של האיפור הקבוע. גם במקרים של רגישות לחומרי האיפור, גם במקרים של לחץ כשאין זמן להתאפר, האיפור הקבוע הוא פתרון חד פעמי לפרק זמן ממושך.
איפור קבוע מעניק לך מראה מאופר ומוקפד תמידית, כשכל מה שאת צריכה הוא לחזק ולרענן את האיפור הקבוע אחת לכמה שנים. האיפור הקבוע הוא טיפול של החדרת פיגמנט אל מתחת לעור. כיון שזהו טיפול בעומק העור חייבים לוודא שהקוסמטיקאית המבצעת את הטיפול הוכשרה לנושא, מיומנת ובעלת חוות דעת חיוביות של לקוחות אחרים.
את יכולה ליהנות מאיפור שפתיים קבוע (מראה ורדרד ורענן גם ללא שימוש בשפתון), אייליינר קבוע להדגשת מראה העיניים, צביעת גבות קבועה למי שיש לה גבות בהירות מאוד או חסרות וכד'. יחד עם הקוסמטיקאית המבצעת את האיפור הקבוע עבורך, תחליטו איזה גוון מתאים לך ואיזה סגנון יתאים לך. חשבי על הזמן שתחסכי כשלא תצטרכי להתאפר כל יום.
חשבי על שחיה ופעילות ספורטיבית בלי לחשוש שהאיפור נמרח או נמס. חשבי על לקום בבוקר יפה ומטופחת כבר מרגע שאת פוקחת את העיניים. איפור קבוע הוא הפתרון הנכון לנשים עסוקות ולנשים מעודכנות אפנתית.

 

חייגו עכשיו: 1700-500-050