התקשרו עכשיו:052-555-6451

טיפול בשערה הפוכה

שערה חודרנית?

שערה חודרנית הנקראת לעיתים גם שערה הפוכה היא בעיה כואבת שכולנו מכירים. שערה שנמרטה בשעווה או הפינצטה, שערה שגולחה פורצת מתוך זקיק השערה ובמקום לצמוח בתוך התעלה המיועדת לכך – פורצת את דופן הזקיק וצומחת הצידה. העור סביב מתייחס לשערה כגוף זר, מתקיף אותה ויוצר דלקת סביב השערה. עד כאן הסבר פיזי משעמם.
הבעיה היא שנוצר כאב, דלקת, ומוגלה באזור הצמיחה של השערה החודרנית וגרוע עוד יותר – אחרי החלמת האזור עלול להישאר כתם מכוער שיעיד על השערה ההפוכה שצמחה שם. שערות חודרניות קורות כמעט לכל מי שמגלח או מורט שערות מיותרות.
אצל גברים התופעה רווחת באזור הצוואר ואצל נשים בעיקר במפשעות. אך טיפול מריטה או גילוח שיער מכל מקום שהוא עלול להסתיים בשערה חודרנית מציקה, מכאיבה ומכוערת.

מה עושים? בזמן שהדלקת קיימת, אנו רואים נפיחות קלה ואדמומית של העור ולעתים אפילו ראש מוגלתי לבן. בשלב זה אנו מעוניינים לעזור לעור להחלים ולעזור לדלקת להיעלם. אפשר להרגיע את העור במגוון דרכים אך שליפה של השערה החוצה תפסיק את הדלת מידית.

האם אפשר להיפטר או להימנע משערות חודרניות?

התשובה היא כן, אפשר בהחלט. טיפולי הסרת שיער לצמיתות מונעים היווצרות שערה חודרנית.
הסרת השיער לצמיתות מאזור המפשעות, מקו הצוואר או כל מקום מועד לפורענות תפסיק את הבעיה ותמנע ממנה לחזור גם בעתיד.

לסיכום – טיפול מוחץ לשערה הפוכה – הסרת שיער לצמיתות.

 

דליה לביא מפייס לוק המומחית להסרת שיער ב-SHR בתל אביב מציעה טיפולי הסרת שיער עם התייחסות מיוחדת לבעיות ספציפיות כמו צמיחת שיערות הפוכה. כדאי לברר פרטים כדי שגם אתה או את תוכלו לשכוח מהפצעונים המכוערים והכאב המלווה צמיחה של שערה חודרנית.

 

אנו  מזמינים אתכם להצטרף עוד היום לקהל לקוחותינו להתרשם מהניסיון ולחוות את ההצלחה.

 למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451  פייסלוק