התקשרו עכשיו:052-555-6451

פדיקור מניקור בתל אביב

פדיקור_מניקור_בתל_אביבאנו עובדות קשה על מנת לפרנס את עצמנו ואת משפחתנו, אנו צריכות לשלב בין בעל, ילדים ועבודה ובאופן כללי יש לנו חיים די עמוסים. למרבה הצער, אנו לעיתים קרובות שוכחות להקדיש את הזמן ולטפל בעצמנו תוך כדי. מחפשים מניקור ופדיקור בתל אביב? להלן מספר דברים שכדאי לדעת:

מניקור – פנקי את כפות הידיים שלך

אופנה היא מעבר לבגדים, אלא באה לידי ביטוי גם בצבע הלק שעל הציפורניים שלנו. לא מעט נשים ברחבי העולם דואגות לטפח את כפות הידיים שלהן על בסיס קבוע במכון מקצועי למניקור. אם את עדיין לא עושה זאת, אז בהחלט הגיע הזמן להתחיל. כף יד מטופחת ועדינה מושכת אלינו יחס חיובי ומעידה על טיפוח עצמי.

טיפולי מניקור מקצועיים מסייעים לשמור על עור הידיים וטיפול ציפורני הידיים שלנו. בנוסף, מניקור מסייע לשפר את מראה עוד הידיים ומעניק לו מראה רענן וצעיר יותר. בנוסף, קישוטי הציפורניים שמגיעים בעשרות וריאציות תורמות להרגשת המראה מטופל באופן כללי, וכן זהו אמצעי נוסף שלנו (הלקוחות) להביע את עצמו ואת האישיות שלנו באמצעות כפות הידיים.

פדיקור – גם לכפות הרגליים מגיע יחס

פדיקור הינו טיפול רגליים וציפורניים שמטרתו לרענן את תאי העור שברגיל וטיפוח ציפורני הרגליים שלנו. מעבר להשפעה הקוסמטית, טיפול פדיקור מסייע גם בהרגשה ברגליים ומונע כאבים בכף הרגל.

למה כדאי לעשות טיפולי פדיקור במכון מקצועי?

בראש ובראשונה, זה לא דבר קל לטפל בציפורני הרגליים בכוחות עצמנו. מלבד הקושי הטכני לבצע הזאת, פדיקור מקצועי דורש מיומנות והבנה של המקצוע (כן, זה מקצוע לכל דבר) ולכן מומלץ להשאיר זאת לבעלי הנסיון והידע. טיפול פדיקור חובבני וזול עשוי לעלות לנו ביוקר אחר כך – על כך יעידו הרבה מאד נשים שנכוו מטיפולים זולים.

יתר על כן, הציפורניים ברגליים ובכלל הן רגישות מאד ולהן נטייה להיפגע מזיהומים שונים וכן פטריות. טיפול בפטריות ברגליים לרוב לוקח הרבה זמן והתמדה, מה שדורש ביקור אצל הפדיקוריסטית על בסיס קבוע. מלבד הציפורניים, כף הרגל עצמה הינה אביר רגיש ולעיתים סובלת מיבלות (בעיקר עם אנו עוסקים במקצוע הדורש עמידה או הליכה ממושכת) שעשויות להציק ולהכאיב. טיפול פדיקור מקצועי יטפל וירפא את רוב סוגי היבלות.

רוצה שירות של מניקור ופדיקור בתל אביב? פני אלינו עוד היום!

 

חייגו עכשיו: 052-555-6451