התקשרו עכשיו:052-555-6451

הסרת שיער פנים לנשים

למה להיאבק עם השפם? חסלי אותו ב-SHR!הסרת_שיער_לעור_כהה

כמה נשים בארץ, לדעתכן, מסירות שיער מהפנים? אם לשפוט על פי סקר שנערך לאחרונה, מדובר בלא פחות מ-25% מהנשים בארץ. סביר להניח שהמספר האמיתי הוא גבוה מכך, שכן יש נשים שהתביישו לחשוף את העובדה שהן נאלצות להתמודד באופן יומיומי עם הבעיה המביכה הזאת שנקראה "שיער פנים מיותר". אנו חיים בעולם בו אישה חייבת להיות בעלת עור חלק ופנים נקיות משיערות, הלוא כן?

הסרת שיער פנים לנשים – לא פינוק כי אם צורך בסיסי

לאחר שהאמת הלא פשוטה זו נחשפה, אולי זה יהיה מן טוב לדעת קצת על הטכנולוגיות והאפשרויות השונות העומדות לפנינו בכל הנוגע להסרת שיער פנים.

1. הביתיות והזולות: שעווה, חוט, פינצטה…

מדובר בשיטות שכל אחת מאיתנו מכירה, וכנראה התנסתה בה פעם או פעמיים…

הבעיה בשיטות האלו? כמובן, הן לא לטווח ארוך, כלומר יש לחזור על הטיפול שוב ושוב, לעתים אפילו אחת לשבוע. חיסרון שני ובולט הוא כמובן הכאבים הכרוכים בשיטות אלו, לפעמים אפילו מדובר בכאבי תופת – הרי "אישה צריכה לסבול כדי להיות יפה" (אז זהו שלא!). חיסרון שלישי הן תופעות לוואי על הגוף והעור כמו אדמומיות, נפיחות, גירוי, פצעונים ושאר צרות.

ישנן שיטות ביתיות נוספות של הסרת שיער לנשים, כמו קרמים או משחות למיניהן. הבעיה? מדובר בפעולה שהיא למעשה זהה לפעולת הגילוח: המסת השיער מעל לפני העור כך שהוא צומח בזריזות תוך ימים ספורים ויש לבצע את הפעולה שוב ושוב – מלחמת התשה אינסופית נגד השיער.

2. טכנולוגיות להסרת שיער

עכשיו הגענו לחלק המעניין. השיטות המקצועיות להסרת שיער, אשר נפוצות כיום נעות בין הסרת שיער בלייזר והסרת שיער פנים בטכנולוגיית SHR. היתרון בשיטת SHR (השיטה העיקרית איתה אנו עובדים בקליניקה) היא התוצאות המהירות, הטיפול הנוח והיעיל וכמובן שמדובר בשיטת הסרת שיער ללא כאבים. יחד עם זאת, יש לציין כי לא לכל מטופלת הטיפול מתאים לעתים יש לבחור בחלופות שונות לכל לקוחה עקב מגבלות כאלה ואחרות.

לסיכום, אם עד כה סבלת משיער פנים מיותר, או שיער מיותר בכלל, ומצאת את עצמך אובדת עצות – הגעת למקום הנכון! אצלנו בפייס לוק תקבלי את הטיפול המסור, המקצועי והאיכותי ביותר שאפשר לקבל, והכי חשוב – התוצאות נשארות לאורך זמן. קבעי לה פגישה עוד היום ותגידי ביי ביי לשיער המיותר!

 

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451  פייסלוק

 

מידע נוסף הסרת שיער פנים לגברים