התקשרו עכשיו:052-555-6451

למה מומלץ להסיר שיער ?

שגרת הטיפוח בחיי היום יום תופסת מקום נכבד בלוח הזמנים שלנו, אין זה סוד שטיפוח הוא חלק פעיל מאד. וכך גם נושא הסרת שיער. ידוע שישראל היא מדינת שטופת שמש ובעלי שיעור יתר בין אם נשים, גברים ואפילו נוער מרגישים אי נוחות בעיקר בימי הקיץ. לכן פותחה טכנולוגיה שיכולה להקל על נושא מטריד זה ומאפשרת לנו  להמשיך בחיי השגרה וליהנות מאיכות חיים קלה ונוחה .

מהם היתרונות בהסרת שיער?

סקירה כללית מראה כי רוב האוכלוסייה מסירה שיער אבל מדוע זה באמת מומלץ? כיצד הסרת שיער יכולה לשפר את חיי השגרה?
איכות חיים– פעולת הסרת שיער יכולה בקלות להעלות ולשפר את איכות החיים, הרבה יותר נעים ללבוש חצאית, שמלה, מכנס קצר, בגד ים, או גופייה כאשר אין שיער שיכול לצוץ בפתאומיות ולהפתיע. לאחר הטיפול הראשון של הסרת שיער יהיה הרבה יותר נוח, נעים, קל ופשוט לבחור איזה מלתחה שרוצים מבלי להרגיש חוסר נוחות .
גילוח או שעווה לא לכולם מתאיםהסרת שיער בשעווה או בגילוח אינם פותרים את הבעיה לאורך זמן וברוב המקרים יותירו את העור  עם פצעים פריחה או שיערה חודרנית ולכן הסרת שיער לצמיתות יכולה להיות האטרקטיבית ביותר.
חיסכון משמעותי בזמן וכסף– פעולת הסרת השיער בעזרת תכשירים שונים שעווה או גילוח יכולה לגזול זמן רב, מה שמצריך זמן וכסף כדי לרכוש את הטיפולים או תכשירים באופן קבוע. בקלות ניתן לחסוך את כל זה בעזרת טיפולי הסרת שיער.

מכשירים וטכנולוגיות להסרת שיער

בתחום הסרת שיער קיימים טכנולוגיות מובילות והם:
לייזר- הסרת שיער בשיטה זו, העושה שימוש ברמות אור גבוהות, קיימת אפשרות לכאב ואף צריבות ואדמומיות בעור. ברוב המקרים יש צורך במריחת משחת אלחוש כשעה לפני הטיפול מי שבעל עור כהה ייאלץ לבצע סדרת טיפולים ממושכת. בשיטה זו לא ממליצים לבצע טיפול על עור שזוף בעונת הקיץ ותופעות הלוואי יכולות להיות עם סיכוי לכוויות. {מידע נוסף במאמר הסרת שיער SHR לעומת לייזר }

הסרת שיער בשיטת SHRהטיפול נעשה גם בשערה דקה ופלומתית. ניתן לטפל בקיץ ללא מגבלה בעור שזוף וכהה  בכל אזורי הגוף באפקטיביות רבה והתוצאות מהירות. טכנולוגית SHR מתאימה לרוב סוגי השיער והגוונים השונים, פעולת הסרת השיער נעימה, אינה מורגשת וללא תופעות לוואי.

פייסלוק למעלה מ- 20 שנות ניסיון בכל סוגי השיער יודעים להתאים ולבצע במקצועיות את הטיפול הנכון עם 100% בטיחות.

 

אתם מוזמנים להתרשם מהניסיון וההצלחה ולקבל טיפול ראשון במתנה

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו FACE-LOOK   052-555-6451