התקשרו עכשיו:052-555-6451

עור יבש בחורף

למנוע עור יבש בחורף,

 

החורף הוא עונה בעייתית לעור. איך שהטמפרטורות יורדות אנו מתחילים לסבול מעור יבש. עור הפנים יבש, כפות הידיים החשופות נסדקות, ועור הגוף כולו מגרד מרוב יובש. היובש נגרם לא רק בשל מזג האוויר והמזגנים המחממים ומייבשים את האוויר סביבנו. רשימה ארוכה של גורמים בריאותיים ורפואיים עלולים גם הם לגרום לעור יבש וגם מגע עם חומרים מייבשים כמו חומרי ניקיון. מרכז הבעיה בעור היבש היא אבדן של חומצות שומן חיוניות בעור והתאדות של הלחות מתוך העור ולכך יש מגוון טיפים שיעזרו לשפר את המצב.
באופן כללי השתדלי:

  • להתרחץ במים פושרים ולא חמים מדי.
  • לסבן את העור בספוג רך כדי שלא לגרות את העור.
  • להשתמש בסבון לעור עדין או סבון היפר אלרגני.
  • להשתמש בקרם לחות לגוף אחרי הרחצה
  • ללבוש בגדי כותנה במקום בגדים סינתטיים המגרים את העור.

לעור הפנים והצוואר הרגיש במיוחד, החשוף כל הזמן לשינויי האקלים ורוחות החורף – מומלץ טיפולי פנים הכוללים טיפול הזנה עמוק, טיפול הזנה לעור הפנים הוא טיפול מניעה חשוב לעיכוב הזדקנות העור. עור פנים יבש נוטה להתקמט מהר יותר. עור יבש נראה חסר חיים, אפור ודהוי. עור יבש הוא ביטוי להזדקנות של העור. עונת החורף רק מחמירה את הבעיה ולכן חייבים לתת דגש מיוחד לטיפול בעור היבש דווקא בעונה הזו.
הטיפולים בעור יבש בקליניקה של דליה לביא קוסמטיקאית פרא רפואית בתל אביב מטפלים בעומק הבעיה. הטיפול נעשה מבפנים החוצה ומעניקים לעור הזנה עמוקה בחומרים פעילים במיוחד בעזרת מכשירים המאפשרים החדרה עמוקה של החומרים אל העור ושיפור משמעותי במראה העור מידית. טיפול הזנה עמוק לעור הפנים הוא בעל דרגת חשיבות עצומה דווקא בעונת החורף. עור פנים מוזן ומטופל היטב ייראה רענן, מלא חיוניות ובעל גוון רענן גם בעונת החורף המייבשת באכזריות.

לטפל בעור יבש בחורף – דליה לביא (פייס לוק) שומרת על עורך בעונה הקרה.

הטיפול בעור היבש מותאם באופן אישי לכל לקוחה אחר אבחון מצב העור וקבלת תמונת מצב לגבי הצרכים הספציפיים שלו.
כחלק מתפיסת האנטי אייג'ינג של דליה יכול הטיפול בעור היבש שלך לכלול פילינג המיועד להסרת שכבת תאי העור המתים והאצת התחדשות העור, שילוב טיפולי פוטוריג'וביניישן ושימוש בתכשירים אפקטיביים במיוחד להשגת רעננות מחודשת, גמישות ומראה חלק ורענן לעור. העור שלך יבש? – היכנסי לדליה לביא קוסמטיקאית בתל אביב – פייס לוק – את חייבת את זה לעורך.

 

אנו מזמינים אתכם להצטרף עוד היום לקהל לקוחותינו להתרשם מהניסיון ולחוות את ההצלחה.

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451 פייסלוק