התקשרו עכשיו:052-555-6451

הסרת שיער פנים לגברים

men_hair_removalאצל גברים רבים מלאכת גילוח שיער הפנים היא מטלה יומיומית מעיקה.
גם מי שאוהב את המראה הזיפי מגלח לעתים קרובות חלק משיער הפנים והצוואר על מנת לעצב את הזיפים.
הגילוח, מלבד היותו עבודה סיזיפית יומיומית, אינו באמת מגיע לתוצאה של עור פנים חלק לגמרי. הגילוח האחיד להשגת העור החלק אינו מעשה פשוט. אם לרגע איבדתם את הריכוז – אתם אפילו עלולים להיחתך ולהיפצע. גברים רבים סובלים מעור פנים רגיש (ממש כמו שאומרים בפרסומות), מה שבא לידי ביטוי לעור אדמומי ומגורה שאפילו עלול להגיב בפריצת פצעונים מכוערים באזור המגולח.
אם עד עכשיו חשבת שהגילוח היומיומי הוא עונש מלמעלה, משהו שאין ממנו מנוס – קבלו תיקון. ניתן להסיר את שיער הפנים המיותר בסדרת טיפולים מקצועית שתסיר לא רק את השיער אלא גם דאגה מליבכם.

הסרת שיער פנים לגברים – זהו הפתרון

בסיומה של סדרת טיפולים של הסרת שיער פנים לגברים, תוכלו לשים מאחור את המפגש היומיומי על מכונת הגילוח. ניתן להסיר שיער מאזור הצדעיים (צידי המצח), עצמות הלחיים, בין הגבות, אוזניים, סנטר ולחיים. אתם תקבעו איזה שיער מיותר ומציק לכם ואנחנו נטפל בו למענכם. כבר תוך כדי סדרת הטיפולים תוכלו להתחיל לראות שיפור משמעותי וירידה בכמות השיער הצומחת על הפנים. כיום, יותר ויותר גברים בוחרים לבצע טיפול הסרת שיער פנים לגברים בכדי להימנע מהצורך (ויש שיגידו, עול) להתגלח / להסיר שיער על בסיס יומיומי.

השיער שיחזור ויצמח בין הטיפולים יהיה פלומתי ורך יותר למגע. כשמדובר בהסרת שיער פנים עולה תמיד שאלת הכאב והסיכון בהופעת תופעות לוואי על הפנים. לכן אנו מציעים שימוש בטכנולוגיית SHR להסרת השיער. המיוחד בטכנולוגית SHR הוא שאין חשש לכאב בעת הטיפול, אין חשש לגירוי העור והופעת פצעונים או כוויות והכי חשוב, ההתאמה של שיטת הסרת השיער הזו לכל סוגי וגווני העור, לכל סוגי וגווני השיער. טיפול הסרת שיער בטכנולוגיית SHR ע"י קוסמטיקאית רפואית מוסמכת הוא כלי יעיל ביותר להסרה הדרגתית ומשמעותית של שיער מיותר מכל חלקי הגוף ומהפנים, כמובן.

לא רוצה להיפטר מכל השיער ולהישאר עם פנים חלקות לגמרי? אין בעיה. בטכנולוגיית SHR ניתן לבצע גם דילול של השיער, להשאיר את המראה הגברי עם שיער על הפנים, אבל במידה. אחרי טיפול לדילול שיער הפנים תוכל אתה להחליט להתגלח רק פעם בשבועיים או חודש ולא להיות עבד לגילוח היומיומי… פשוט איכות חיים. אז אפשר לשכוח מהשיטות המיושנות של הסרת שיער בגילוח, מריטה בשעווה, בפינצטה, או בשיטות הסרת השיער הכואבות אפילציה ולייזר שאינו מתאימות לכל אחד ועלולות לפגוע בעור. הסרת שיער מהפנים אפשרית גם לגברים בקלות וביעילות.

 

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451  פייסלוק

 

למאמר :  הסרת שיער מיותר לגברים זה נהדר