התקשרו עכשיו:052-555-6451

גברים מסירים שיער

גברים לא יולדים , אבל הם כן מסירים שיער!

סף הכאב של נשים גבוה יותר משל גברים, זו עובדה ידועה. נשים עוברות לידה, חוויה שגברים כנראה לא היו שורדים. לכן, גם כשמדברים על הסרת שיער כדאי לקחת זאת בחשבון. גברים היו מתקשים להסיר לעצמם שעווה, cialisfrance24.com שיטה שנשים דווקא כן נוטות להשתמש בה, בשל הכאב הכרוך בשיטה זו. הם מחפשים דרך להסיר את הפרווה ורצוי כזו שתהיה קלילה.

הסרת שיער בטכנולוגיית SHR,

המיוחד בשיטה הזו היא הוורסטיליות שלה: מתאימה לשלל גווני עור ושיער, גם לעור כהה ושזוף ללא מגבלה להיחשף לשמש ביימי הקיץ הלוהטים, היות והטכנולוגיה מאפשרת שימוש בקרני אור בגלים ואורכים שונים אין צורך במשחת אלחוש הטיפול נעים וללא כאבים.

מאחר והמין הגברי זכה להורמון הטסטוסטרון, המעודד צמיחת שיער ובמקרים מסוימים אף שיעור יתר – תהליך הסרת השיער לגברים יהיה ארוך יותר כמו כן, על הגבר (ועלייך – כבת זוגו) יש את האפשרות לבחור האם הוא מעוניין בהסרה מלאה של השיער או בדילול. לא רוצה להיות חלק ניתן רק לדלל החלטה זו משפיעה על כמות הטיפולים עד לקבלת התוצאה הרצויה.

הסרת שיער עם טכנולוגיית SHR מתאימה לרוב לכל גווני השיער והעור ולמעשה מהווה פתרון גם לאלו שלא מצאו עד כה דרך טובה להסרת שיער או שלא יכלו עד עכשיו ליהנות מטיפולי הסרת שיער.

הסרת שיער כמתנה ממך, היא פתרון נהדר, {בתקווה שיבין את הרמז}.. את יודעת שהוא רוצה להסיר, את מעדיפה אותו חלק משיער והינה פתרון מפתיע שעובר נהדר כמתנה מכובדת ליום ההולדת.

דליה לביא, שכבר עוסקת 25 שנים בהסרת שיער במכון היופי פייס-לוק, כל כך בטוחה שתאהבו ולכן מעניקה לכם טיפול ראשון חינם, ללא התחייבות ! על מנת שתוכלו להיווכח בתוצאות הטיפול אהבתם ?תמשיכו להסיר שיער לא רוצים להתחייב לסדרת טיפולים? ניתן לטפל גם כטיפול בודד על פי מצב צמיחת השיער שהוא אינדיבידואלי לכל אחד ואחת.

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451  פייסלוק