הסרת שיער ipl  

גוף ופנים חלקים ויפים !

טיפולים קוסמטיים וטיפולי הסרת שיער בפרט הם במהותם, טיפולים שטבעי יהיה לרצות ואף לדרוש לקיים אותם בקליניקה טיפולית, שבה מוצעות כל השיטות האפקטיביות ביותר להסרת שיער ושהצוות המטפל מקצועי, מנוסה, חם ואמפאטי. בפייסלוק  מוטמעת, כחלק בלתי נפרד ממהות הטיפולים ומשגרתם, הטכנולוגיה שהיא המתקדמת ביותר "והמילה האחרונה" בתחום.הסרת שיער אימפרה אדום

בין הטיפולים הפרא רפואיים מיועד מקום לטיפולי הסרת שיער בכלל והסרת שיער   IPL – Intense Pulsed Light. האבחון מתבצע לאחר אבחון קליני מדויק, המחייב ידע מעמיק, ניסיון ומיומנות. הסרת שיער ב- ipl דומה להסרה באמצעות לייזר- אף בה מסתייעים בגלי אור לצורך זיהוי השערה והריסתה מהשורש –   אבל יש לה ייחוד ובכך גם שוני. על מנת לקבל תוצאה רצויה עשויים להידרש מספר טיפולים. שיטה זו פחות אגרסיבית ולכן גורמת לפחות כאב. מדובר בשיטה שאין בה תופעות לוואי ולכן היא נחשבת לבטוחה ולבטיחותית היא נטולת קרינה מסוכנת וקרינת (UV. טווח המחירים שלה תלוי בטיפול בודד או רכישת סדרה של טיפולים וכמובן באזור המטופל.

מגוון היתרונות הגלומים בהסרת שיער בipl  הופך את הבחירה בה לטבעית ומועדפת על ידי הרוב.

הכנה מוקדמת לפני טיפול הסרת שיער ipl   

כדי להפיק ולמצות את המיטב משיטת הסרת שיער ipl   חשוב לבצע הכנה מוקדמת הכוללת גילוח השטח המיועד להסרת שיער כדי שלא יקלוט את קרן האור העלולה לצרוב את העור. על מנת להקל על הטיפול על תחושת המטופלת, לייעל אותו ולהגביר את סיכויי הצלחתו, יש למרוח ג'ל על האזור המיועד להסגרה, המסייע בהרגעת האזור ובקירורו. לאחר ההכנה עוברים על האזור עם מכשיר ה-IPL, השולח ("יורה") פולסים מהירים. משך הטיפול תלוי בגודל האזור: באזורים כמו בית השחי, קו הביקיני, פס בטן, פאות, שפם, הוא נמשך כרבע שעה בקירוב ובאזורים גדולים יותר, כגון גב ורגליים, הוא עשוי להימשך עד 40 דקות בממוצע.

תוצאות טובות מטיפול iPL!

על מנת לקבל תוצאות טובות שיצדיקו את הטיפול יש לבצע בין שישה ל- 12 טיפולים. המספר משתנה ותלוי בגורמים שונים. חלק הארי של המטופלות עשויות להיווכח בתוצאות חיוביות כבר לאחר טיפול או שניים. טיפול הסרת שיער ipl    הוא חדשני נעים ולא מחייב שימוש במאלחש. העור נראה חלק, אחיד, אינו מגורה ואפילו מתבהר מעט באזורים כמו בתי שחי ומפשעות ומקבלים מראה אסטטי יותר.

מחירו הזול לעומת שיטות אחרות לא מעיד על יעילות מופחתת. היעילות המרבית והמיטבית מושגת הודות למספר הרב של קרני האור ולאפשרות לכוונן אותן לאזור ייעודי ממוקד היעילות המוכחת שלה עבור גווני עור ושיער אף הוא שיקול חשוב בבחירה בשיטה זו ובהעדפתה על חלופותיה.

משנות ה-80 ועד היום עברו מיליוני אנשים את הטיפול בהצלחה, וכי הוא שינה את חייהם לטובה. טכנולוגיה  iplהוכחה ע"י רופאים ומבטיחה יעילות ובטיחות למטופל

המכשיר אושר על ידי ארגוני התרופות האמריקאי FDA  והאירופאי CE

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451 פייסלוק