התקשרו עכשיו:052-555-6451

הסרת שיער מפשעות לנשים

hair-remove3השיער באזור המפשעה מהווה נטל על נשים רבות, במיוחד בעונת הקיץ. הצורך להסיר שיער מיותר מקו הביקיני לפני יציאה לחוף הים או לבישת בגד ים גורם לנשים רבות לשלוף סכין גילוח ולהוריד את השיער המיותר, אחרות ממהרות לקבוע תור לשעווה ומתחילות להתמודד עם קו השיער המציק.

הורדת שיער במפשעה – מטלה שנואה אך הכרחית

האמת היא שלמרבית הנשים כיום, הורדת שיער במפשעה הוא לא רק מטלה קיצית אלא טיפול יופי קבוע במטרה להיות מטופחת כל ימות השנה. הבעיה המרכזית עם הסרת שיער מפשעות היא העור העדין במיוחד באזור זה. לכן שכיחות הפצעונים באזור לאחר הסרת שיער, דלקות עור כואבות וזיהומים גבוהה במיוחד.

הסיבות לסיבוכים מסוג זה אחרי הסרת שיער מפשעות יכולות לנבוע מחוסר חיטוי ואי הקפדה על רמת היגיינה מספקת. סיבה נוספת יכולה להיות שכשהשעיר מתחיל לצמוח מחדש, בגלל המבנה המיוחד של האזור והעור העדין, עלולה להיווצר צמיחה תת עורית של השיער. השיער צומח מתחת לעור ומגרה את שכבות העור עד ליצירת זיהומים ודלקות מקומיות. יוצא שבמקום ליהנות ממפשעות חלקות ומטופחות, נעימות למגע ולמראה את נמצאת במצב כואב ומביך. הבעיה חמורה במיוחד אם את מעוניינת בקו מפשעה ברזילאי, או בהסרת שיער מוחלטת במפשעות. במקרים כאלה השטח המטופל גדול יותר והבעיה, אם תיווצר תהיה בעלת היקף נרחב ומציקה במיוחד.

אז כיצד להיפטר משער המפשעה לצמיתות ?

הפתרון, אם כך הוא לעבור הסרת שיער מפשעות לצמיתות. לאחר מספר טיפולים כמות השיער באזור מתדלדלת משמעותית, העור חלק ללא זקיקי שיער קוצני השיער רך, עדין ופלומתי יותר ואת יכולה להתחיל לשכוח מהנטל המעיק של הסרת שיער מפשעות.
בין השיטות הנפוצות של הורדת שיער במפשעה, קיים הטיפול בלייזר והטיפול בקרן אור ממוקדת (SHR). היתרון לשיטת SHR להסרת שיער במפשעות הוא עצום. שלא כמו הטיפול בלייזר, באמצעות טיפול הסרת שיער ב-SHR ניתן לעבוד על שטח גדול יותר בכל טיפול, כך שיותר שיער מטופל בכל פעם והתוצאה אחידה בכל האזור המטופל.

שלא כמו הטיפול בלייזר, ב-SHR אין כאב. ללא ספק נושא הכאב ואי הנוחות מהווה שיקול במקרה של הסרת שיער מפשעות. החשש מכאב באזור רגיש זה מוצדקת ולכן טיפול שאינו גורם לכאב או אי נוחות הוא הפתרון הטוב יותר. שלא כמו הטיפול בלייזר, לטיפול SHR אין תופעות לוואי לא נעימות בעור. לא גירוי, לא אדמומיות, לא נפיחות ואין צורך להימנע מחשיפה לשמש, כך שניתן לבצע את הטיפול גם בחודשי הקיץ בלי צורך להימנע מיציאה לחוף הים או משיזוף. הסרת שיער מפשעות לנשים הוא לא תחום טיפוח שולי, הוא הפך להיות במרכז הקונצנזוס בשנים האחרונות כשנשים רבות מחפשות פתרון חד משמעי לנושא. המבוכה הפכה להיות לא רלוונטית ומרפאות להסרת שיער לצמיתות מציעות טיפול זה כחלק מתפריט הטיפולים שלהן. לפני תחילת טיפול להסרת שיער מפשעות, על מנת להיות רגועה, מומלץ לשוחח עם קוסמטיקאית המתמחה בנושא ולקבל את כל הפרטים וכל התשובות לשאלות המציקות לך, פשוט כדי שתהיי רגועה ובטוחה שאת בידיים טובות.
קליניקת פייס לוק בתל אביב ודליה לביא קוסמטיקאית פרא רפואית המנהלת את המקום, מציעה הסרת שיער מפשעות בשיטת SHR במומחיות ומקצועיות חסרת פשרות. כדאי לקפוץ להתרשמות והתיעצות…

 

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451 פייסלוק