הסרת שיער בשעווה

ספק אם יש ולו אישה אחת שהסרת שיער לא מזוהה אצלה עם התחושה החלקה והנעימה למגע בסיומה,כך היא הסרת שיער שעווה מריטה מידית של שער הגוף אך יעילותה לא לטווח ארוך ותוך שבועיים שלושה השיער חוזר וצומח .

הסרת שיער בשעווה קרה או חמה?

שעווה קרה מתאימה יותר להסרת שיער באיברים שבהם שטח העור גדול  (ידיים ורגליים). לעומתה, שעווה חמה מתאימה יותר לאזורים קטנים יותר כגון: שפם, גבות בית שחי.

הסרת שיער תוך שימוש בשעווה תתאים יותר לנערות צעירות ולאלו שאינם יכולים להסיר שיער בטכנולוגיות מתקדמות יותר בגלל הפיגמנט הבהיר של השערה, הריון, שימוש בתרופות ואזורים עם קעקוע על העור.

גם גברים מסירים שיער

העמקת תודעת האסתטיקה והרצון להשוות לעצמנו מראה חלק, מניע גם גברים לטיפולי הסרת שיער בשעווה וזאת בעיקר בשל הקעקועים שעל העור והשיער הבהיר המגבילים טיפול הסרת שיער בלייזר אינפרה אדום ו – IPL

הסרת שיער לגברים באזורים שונים של הגוף הופכת למקובלת יותר ויותר.

בשורה התחתונה: הסרת שיער בשעווה נחשבת לשיטה יעילה להשגת תוצאות לטווח קצר ובינוני .

במדרג שיטות ההסרה, הסרת שיער בשעווה מצויה בתחתית הרשימה מאחר ובשנים האחרונות התפתחו מגוון טכנולוגיות שמסירות את השיער לצמיתות, לייזר, IPL , אינפרה אדום

פיתוח מואץ של מכשירים והטכנולוגיות המתקדמות להסרת שיער הסרת שיער בטכנולוגיית SHR היא המומלצת ביותר להסרת שיער, אפקטיבית ואינה כרוכה בכאבים, התוצאות הן לטווח ארוך יותר, וברוב המקרים לצמיתות .

מי מכם שרוצים לקבל ייעוץ מקצועי בבחירת הטיפול המתאים להסרת שיער מוזמנים ליצור קשר ולקבל בנוסף ייעוץ גם על התועלת שבטיפולי פנים כחלק מסל שירותי טיפוח הגוף בכלל והפנים בפרט.

           

 טיפול הסרת שיער ראשון במתנה ללא התחייבות ! 

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451 פייסלוק