התקשרו עכשיו:052-555-6451

הסרת שיער SHR לעומת לייזר

קיימות כיום מגוון רחב של דרכים לבצע הסרת שיער בצורה יעילה עם אחוזי הצלחה גבוהים, הסרת שיער בלייזר היא ללא ספק השיטה המוכרת והנפוצה ביותר ברוב חברות האסתטיקה שמעדיפות ללכת על בטוח ולספק למטופלים שלהם את השיטה היעילה ביותר. אך בשנים האחרונות נכנסה שיטת הסרת שיער חדשה הנקראת shr שהוא מכשיר חדשני המאפשר להגיע לתוצאות הרבה יותר מרשימות – והוא נטול כאב, לעומת הכאב שעשוי להיגרם כתוצאה מהסרת שיער בלייזר רגילה.

הסרת שיער shr לעומת לייזר – מה עליכם לדעת?

ראשית כל שתי השיטות הן בעלות אחוזי הצלחה גבוהים, כך שאם אחוזי ההצלחה הם המרכיב העיקרי בבחירה שלכם בין אחת משתי השיטות – שתיהן עומדות על כמעט 100% הצלחה כך שמהבחינה הזאת אין לכם מה לדאוג. אך למה שיטת ה-shr סחפה את העולם ודחפה את שיטת הלייזר הסטנדרטית לפינה?

יש לכך מספר סיבות, ראשית הסרת שיער shr מתבצעת ללא כאב בכלל, לעומת הלייזר שיש אנשים הטוענים כי היא מכאיבה במעט. יתרון בולט של הסרת שיער בעזרת טכנולוגיית ה-shr הוא שניתן לבצע אותה על כל סוגי העור ועל כל סוגי השיער – עור בהיר וכהה ושיער בלונדיני, שחור וג'ינג'י אין שום הגבלה! לעומת זאת שיטת הלייזר הרגילה מוגבלת אך ורק לעור בהיר ולשיער שחור, כך שהיא לא פונה לכל פלחי האוכלוסייה.

שיטת הסרת שיער בלייזר לרוב מומלץ לבצע אך ורק בחורף עקב הבעייתיות בחשיפה לשמש, בזכות טכנולוגיית ה-shr אין שום מגבלה לעונה שבה תבצעו את הטיפול, אין כל סכנה לחשיפה לשמש (כמובן שמומלץ להימנע, אך לא ייגרם לכם שום נזק כתוצאה מחשיפה לשמש). כך שאם אתם מחפשים את הדבר הבא בתחום הסרת השיער – זה רק הסרת שיער shr!

 

חייגו עכשיו: 052-555-6451