התקשרו עכשיו:052-555-6451

הסרת שיער לעור כהה

רבים מאתנו, הישראלים, חולמים על גוף חלק כמו שרואים בפרסומות. גוף כזה שנוכל להראות בקיץ בחוף הים מבלי להתבייש. זה כבר למעלה משני עשורים שהסרת שיער היא להיט בקרב נשים וגם גברים המגיעים למכוני הסרת השיער לקבל טיפולים להסרת שיער או דילול שיער. בין האזורים המבוקשים להסרת שיער ניתן למנות את הגב, החזה, הבטן, הידיים, הרגליים, הכתפיים ואפילו עור הפנים.

ישנן שיטות שונות להסרת שיער, אך במרבית השיטות, עד לפני מספר שנים, לא הייתה אפשרות לבצע כלל טיפול על עור כהה. הסרת השיער הייתה פריבילגיה של בעלי עור בהיר בלבד – מקור הבעיה הייתה הצורה בה עובד הלייזר הנמשך לצבע כהה. זה גרם לסכנה של כוויות ולכן לא היה ניתן להשתמש בו להסרת שיער מעור כהה מבלי לסכן את הפציינט בכוויות קשות.

שיטת SHR – המהפכה כבר כאן

למזלנו הרב טכנולוגית הלייזר הלכה והשתכללה וכך גם יישומיה בתעשיית הסרת השיער. הפיתוחים הטכנולוגיים מאפשרים לנו להשתמש בלייזר בעוצמה נמוכה יותר, היעיל באותה המידה, ולהסיר שיער מכול גווני העור כולל עור כהה שעד לפני מספר שנים נחשב לדבר בלתי אפשרי.

הסרת_שיער_לעור_כההאין ברצוני להיכנס לעניינים טכניים ולהתחיל להסביר לכם על אורך הגל ויחידות ננומטריות, רובנו אינם מבינים כלום בנושאים הללו. אבל אם ברצונכם לעשות טיפול להסרת שיער לעור כהה או כל גוון עור אחר, חשוב שתעשו את הטיפול אצל מי שמבין בעניינים הטכניים. קיימים מכשירים שונים להסרת שיער הפועלים בטכנולוגיות שונות ועוצמות שונות; חשוב להתאים לכל אחד את הטיפול המתאים עבורו.

אז איך בעצם אפשר לבחור מכון שאפשר לסמוך עליו, שנוכל להיות רגועים ולדעת שנקבל בו טיפול מקצועי? הדבר הבסיסי ביותר הוא לבדוק שהמכון פועל תחת אישור של משרד הבריאות ולקוחותיו מבוטחים לכל צרה שלא תבוא. זהו סימן ראשון לרצינות העסק. הדבר השני שאפשר לעשות הוא לוודא שלמכשור אשר בו נעשה שימוש יש אישור של מכון התקנים הישראלי. עוד דרך שיכולה לעזור היא לבדוק באינטרנט ולראות עם יש המלצות לגבי המקום. לא חסרים אתרי אינטרנט ופורומים בהם ניתן למצוא מידע בנושא הסרת שיער.

עכשיו, רגע לפני שהקיץ מתקרב, זהו בדיוק הזמן לעשות הסרת שיער. לכל אחד ואחת מגיעה הזכות ללכת לחוף הים ולברכה ולהוריד את החולצה ולהרגיש בנוח עם גופו החלק. עם השיטות החדשות להסרת שיער לעור כהה, גם כהות העור שביננו יוכלו הקיץ ליהנות ממפשעה, בית שחי או רגליים חלקות. תוכלו להסתובב חופשי עם גופייה או מכנסונים קצרים מבלי להיות טרודות או לסבול מעור מגורה מכל מיני מריטות שיער כואבות ולא יעילות.

קיראו עוד על הטכנולוגייה 

 

 

חייגו עכשיו: 052-555-6451