התקשרו עכשיו:052-555-6451

הסרת שיער לנשים: הכינו את עצמכן לקיץ!

הסרת_שיער_לנשיםהסרת שיער לנשים היא אחד מטיפולי הקוסמטיקה המבוקשים ביותר בקרב נשים, בעיקר עכשיו לקראת עונת הקיץ. נשים רוצות להסיר את השיער המיותר עכשיו, על מנת שבקיץ יוכלו להסתובב בגופיה או בגד ים מבלי להרגיש שלא בנוח עם השיער המיותר.

הסרת שיער מיותר הוא דבר אשר הטריד נשים רבות לאורך שנים ואין ספור שיטות להסרת שיער הומצאו במשך השנים; השרת שיער עם חוט צפירה, הסרת שיער עם שעווה חמה, גילוח, מריטה עם פינצטה, מריטה בעזרת מכשיר חשמלי ועוד. המשותף לכל השיטות הללו הוא שני דברים: האחד הן כואבות והשני הוא שהן לא יעילות, השיער במהרה צומח שוב. כאשר מגלחים את השיער שורש השערה נשאר שלם וצמיחת השיער אינה נפסקת אפילו לרגע אחד, כבר ביום שלמחרת זיפי השערות מבצבצים. כאשר מורטים שערות, לא משנה באיזו שיטה, אכן משיגים תוצאות מעט יותר יעילות, אך עדיין מודבר במשהו זמני. השערות יחזרו לצמוח במהרה עוד לפני שתשכחו את הכאב.

למזלנו היום ישנן שיטות להסרת שיער לצמיתות המתאימות לכל חלקי הגוף ולכל סוגי העור, דבר שלא היה אפשרי עד לפני מספר שנים. טכנולוגיית הלייזר הלכה והתפתחה והיום ישנם טיפולים יעילים המאפשרים הסרת שיער מכל חלקי הגוף ללא כאבים וללא סכנות, כל עוד עושים זאת במקום מורשה ומוסמך היודע לעשות זאת נכון.

איך בוחרים מכון להסרת שיער?

אם החלטת לפנות לטיפולי הסרת שיער, את בוודאי מתלבטת היכן לעשות את הטיפול, הארץ מלאה במכונים שונים המעניקים טיפולי קוסמטיקה ובכללם טיפולי הסרת שיער. אז איך בעצם בוחרים את המקום המתאים ביותר עבורך? להלן כמה נקודות שאליהם צריך לשים לב:

ניסיון – חשוב לבחור במקום בעל ניסיון. יש לראות מי עומד בראש המכון וכמה ניסיון יש בה. תחום הקוסמטיקה והסרת השיער הוא תחום הנלמד בצורה מסודרת בקורסים והשתלמויות בינלאומיות. לכן יש לבחור במכון שמי שעומד בראשו עבר את האסמכות הדרושות והוא כבר שנים במקצוע.

חדשנות – טכנולוגיות הסרת השיער מתחדשת במהירות, הן הולכות ומשתפרות משנה לשנה. חשוב לבחור במקום מעודכן ובעל חדשנות טכנולוגית ולא מקום העובד עם ציוד שעבר זמנו. רק הציוד החדיש ביותר יוכל להבטיח לכם את הטיפול היעיל ביותר ללא כאבים ותופעות לוואי.

שירות התאמה אישית – יש לבחור במקום אשר מתאים טיפול אישי לכל לקוח בהתאם לסוג העור, השיער, האזור בגוף והתוצאה הרצויה. כמו כן היחס האישי הוא חשוב מאוד,  אני בתור לקוחה רוצה להרגיש את היחס האישי והאכפתי כאשר אני מגיעה לטיפולים קוסמטיים.

 

חייגו עכשיו: 052-555-6451