התקשרו עכשיו:052-555-6451

הסרת שיער SHR יתרונות וחסרונות

הסרת_שיערהטכנולוגיה מתקדמת מידיי יום, כך גם בשיטות הסרת השיער שהפכו להיות עם השנים הרבה יותר יעילות ועם אחוזי הצלחה הרבה יותר גבוהים. כיום אחוזי ההצלחה של הסרת שיער בלייזר הם מעל ל-95%, כך שמדובר באופציה הרבה יותר נוחה לכאלה שלא רוצים לקחת סיכונים. כיום השיטה החדשה ביותר להסרת שיער היא טכנולוגיית shr המאפשרת להסיר את השערה באמצעות גלי אור שחודרים את העור והורסים את השורש של השיער.

היתרונות של שיטת shr – זמן, מינימום כאב ואחוזי הצלחה גבוהים במיוחד

לשיטה הזו יש יתרונות רבים, שכן היא חדישה מאוד ואנשי מקצוע רבים התחילו להתעסק עם השיטה הזאת בצורה הרבה יותר תדירה מאשר שיטות אחרות. מבחינת לוחות זמנים שיטת ה-shr היא הרבה יותר מהירה מאשר שיטות אחרות, ואתם צריכים רק 6-7 טיפולים בכדי להגיע לתוצאות טובות לעומת כמה עשרות טיפולים בשיטות האחרות.

בנוסף הכאב כמעט ואינו מורגש בשיטת ה-shr, כך שלא צריך להשתמש בתכשירים לצורך הרגעת העור – השיטה הזאת היא ללא כאב, ועם אחוזי הצלחה הרבה יותר גבוהים. יתרון בולט למדיי הוא קהל האוכלוסייה אליה השיטה פונה, אם בעבר אנשים עם שיער בהיר וכאלה עם עור שחום לא יכלו לבצע הסרת שיער – כיום באמצעות השיטה הזאת גם הם יכולים לבצע הסרת שיער בלייזר.

החסרונות של שיטת shr – מחיר והיצע דל.

טיפולי הסרת שיער אומנם לא זולים מטבעם, אך שיטת shr החדישה מייקרת במעט את המחיר וגורמת לו להיות קצת יותר יקר מאשר שיטות אחרות – העלייה במחיר הגיונית, אך לא מאפשרת לכולם לבצע את הטיפול. בנוסף כיום אין מרפאות רבות שמבצעות את הסרת השיער שלהם בשיטת shr עקב היותה שיטה חדשה, אצלנו תקבלו מענה מקיף לשיטה הזאת עם מטפלים ברמה הגבוהה ביותר.

 

חייגו עכשיו: 052-555-6451