התקשרו עכשיו:052-555-6451

הסרת שיער בבטן

הסרת_שיער_בבטןטיפולי הסרת שיער הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהנוף ההיגייני אצל גברים ונשים, אך כאשר מדברים על הסוג הזה של הסרת השיער מתכוונים דווקא למין הגברי שנכנס בשנים האחרונות באופן תדיר לכל הנושא של אסתטיקה ויופי. הרצון בהסרת שיער בבטן אצל גברים היא ליצור פס שיער מעוצב המדגיש את שרירי הבטן, ומוסיף מימד של גבריות שהיה נסתר אילולא השערות היו מפוזרים על כל חלל הבטן. אצלנו תוכלו לקבל שירות של הסרת שיער בבטן ברמה הגבוהה ביותר, אנו נבצע עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר עם המומחים בתחום – ובמחיר הנוח ביותר.

הסרת שיער בבטן – מה צריך לדעת?

ראשית כל השיער אותו אנו מסרים באמצעות שיטות ההסרה שלנו באופן תיאורטי מוסר לצמיתות ולא תצטרכו להוריד אותו בשנית. אומנם השיטה שבה אנו פועלים מחסלת את הזקיקים הנראים לעין, אך לא ניתן להבטיח כי כל הזקיקים יועלמו כי חלקם עדיין לא צמחו.

לכל אותם גברים שמפחדים כי הסרת השיער בבטן תכאב להם, אין לכם ממה לפחד או לחשוש. הסרת שיער בבטן אומנם גורמת לאי נוחות, אך אנו משתמשים במספר דרכים כדי להקל עליכם את הכאב ולהעביר את הטיפול בצורה הנוחה ביותר. תזכרו כי לפעמים על מנת שתוכלו להיות יפים תצטרכו לסבול קצת – זה כלל לחיים!

מספר הטיפולים עד הגעה לתוצאות הדרושות הוא משתנה ממטופל אחד למטופל אחר, ולכן קשה מאוד לקבוע רף טיפולים מקסימאלי שלאחריו תגיעו בוודאות לתוצאות הרצויות. לרוב סדרה של בין 8-12 טיפולים תביא אתכם או לפחות תקרב אתכם לתוצאות שאליהם קיוויתם להגיע בסוף הטיפול. לאחר הפגישה הראשונה נוכל להעריך לכם כמה טיפולי הסרת שיער בבטן תידרשו בכדי להגיע לתוצאות הרצויות עבורכם.

למידע נוסף על הסרת שיער בשיטת SHR

 

חייגו עכשיו: 052-555-6451