התקשרו עכשיו:052-555-6451

נשים מעדיפות גברים ללא שיער מיותר

hair-removeעכשיו זה רשמי – נשים מעדיפות גברים ללא שיער מיותר. סקר חדש מוכיח כי הנשים הישראליות מעדיפות את הגברים שלהן חלקים

גבר, חושב שאתה סקסי? בינינו, אתה שעיר?
אם כן אתה חייב להמשיך לקרוא כדי להבין למה הסרת שיער לגברים הוא טיפול אסתטי הצובר פופולאריות עצומה. סקר חדש שפורסם לאחרונה קובע כי כ- 60% מהנשים הישראליות מעדיפים את הגברים שלהן ללא שיער על הגב או הכתפיים. תוסיפו לזה כ- 30% נוסף של נשים שלא היו מתנגדות אם הגבר שלהן היה מסיר שיער מיותר על הגוף גם באזורים אחרים. רק כ- 10% מהנשים אוהבות גברים שעירים.

עכשיו זה רשמי: נשים מעדיפות את הגברים שלהן ללא שיער מיותר על הגב, הכתפיים, על הבטן, לאורך הגב והישבן.

עד כאן בכל הנוגע לציבור ההטרוסקסואלי. בקהילה ההומוסקסואלית קיימת העדפה ברורה, באחוזים גבוהים במיוחד, לגברים חלקים. נקודה.

הסרת שיער לגברים

אז מה הבנת, גבר?
הבנת ששיער על הגב, הכתפיים ואולי גם באזורים אחרים על הגוף עלולים לפגוע בסיכוייך למשוך בנות/בני זוג. זו הסיבה שהסרת שיער לגברים הופכת להיות טיפול אסתטי חשוב ומרכזי בשגרת הטיפוח הגברי. יותר ויותר גברים עוברים טיפולי הסרת שיער מכל הסוגים המוצעים בשוק. השיטה הפופולארית ביותר בקרב גברים להסרת שיער לצמיתות היא ה-SHR , ויש לכך סיבות טובות – שיטת ה-SHR מציעה יתרונות ייחודיים וחשובים במיוחד לגברים המעוניינים להסיר שיער מיותר לצמיתות.

  • הסרת שיער משטחים גדולים במהירות
  • ללא כאב או אי נוחות
  • ללא צורך בהימנעות מחשיפה לשמש בתקופת הטיפול
  • ללא כוויות ופגיעה בעור (מה ששומר על מרקם עור תקין גם אחרי היעלמות השיער)

בשורה התחתונה: הסרת שיער בSHR לגברים מציגה תוצאות מהירות ומרשימות ללא סיכונים וכאבים. זה מה שגברים רוצים. קל, מהר, פשוט ולא כואב. יחד עם זאת חשוב להקפיד לבצע את הסרת השיער בידיים מקצועיות. פשוט, כדי להימנע מאי נעימויות, אכזבות ונזקים.

"פייס לוק" הקליניקה לקוסמטיקה פרא רפואית מתמחה בטיפולי הסרת שיער לגברים בשיטת SHR.

אז גבר, לך על בטוח, קבע פגישת יעוץ עוד היום ותהיה מוכן וחלק כבר בקיץ הקרוב.

 

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451 פייסלוק

 

למידע נוסף:

הסרת שיער פנים לגברים

הסרת שיער לגברים