מכשירים להסרת שיער

מכשיר להסרת שיער – וגם להסרת הדאגות!

איך אפשר להסתדר בלי מכשיר להסרת שיער? היה היה לפני שנים רבות סכין גילוח. אחריו 'גילינו את אמריקה' – השעווה.

בהמשך נחשפנו גם למכשירים חשמליים ביתיים להסרת שיער. היום, בעידן הטכנולוגי המתקדם, אנו נהנים מהיצע רב ויכולים ליהנות מהדור החדש של מכשירים להסרת שיער לצמיתות, וביניהם מכשיר ה-SHR החדשני. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, אנחנו יכולים להסיר מעלינו סוף סוף את דאגת השיער המיותר.

איזה מכשיר להסרת שיער מתאים לכם?

כל אחד ואחת מכם יכולים לבחור כיום מכשיר להסרת שיער שמתאים לכם, לאופי שגרת הטיפוח שלכם ולתקציבכם. מצד אחד – זה מבורך, מצד שני – כל המרבה הרי זה מסובך! לא פעם אתם מתקשים להחליט כשמכוני האסתטיקה מציעים לכם טיפול ע"י מכשיר להסרת שיער כזה או אחר. איך תדעו אם אכן מדובר במכשיר בטוח שיפיק את התוצאות הטובות ביותר? לפני הכול עליכם לדעת כי מכשיר טוב ומוצלח חייב לעמוד בדרישות מכון התקנים והתקנים הבינלאומיים לבטיחות. לכן, בררו זאת לפני שתרשו לאיזשהו מכשיר להסרת שיער לגעת בגופכם.

סוגי מכשירים וטכנולוגיות נפוצות

מכשיר להסרת שיער בלייזר משתייך לקבוצת המכשירים הרפואיים. המכשיר פועל בעזרת קרן אור בעלת אורך גל אחד, שמגיעה לפיגמנט בזקיק השערה, ומעכבת צמיחה מחודשת שלו. המכשיר מפעיל רמות אור גבוהות, מה שעלול לגרום לכאבים, ולעיתים גם לכוויות ולריבות. מכשיר זה מתאים רק לבעלי שיער כהה, אינו אפקטיבי לשיער פלומתי, שיער בהיר או עור שזוף, ובעל אפקטיביות נמוכה לבעלי עור כהה.

מכשירי אי פי אל (IPL) להסרת שיער עושים שימוש בקרן אור עם אורך גל משתנה, לכן פעילותם אפקטיבית רק בהפעלת רמות עוצמה גבוהות של אנרגיות אור, ונדרשים טיפולים רבים עד להשגת תוצאות ראויות. מגבלותיו של מכשיר כזה דומות לאלו של מכשיר הלייזר.

 

מכשיר להסרת שיער לצמיתות SHR – כמה יתרונות!

הכירו את היהלום שבכתר – מכשיר הסרת שיער לצמיתות SHR. המכשיר הפועל בשיטת SHR החדשנית מסיר לא רק את השיער אלא גם את חסרונות מתחריו: כאבים, כוויות ומגבלות שונות. הוא יכול לטפל בכל אזורי הגוף כולל בשיער פנים פלומתי. הוא מתאים לכל גון עור, וגם השזופים שבכם לא יצטרכו להגביל את עצמם בהליכה לים במהלך הטיפול. הטיפולים עצמם מהירים ויעילים, והתוצאות ניכרות מיד לאחר הטיפול הראשון – מדהים! כמובן שהמכשיר המעולה מגובה בכל האישורים והתקנים הבינלאומיים.

איזה מכשיר – פשוט מתנה!!

טיפול באמצעות מכשיר להסרת שיער SHR יכול להיות רעיון למתנה נפלאה. גבר יכול לעבור טיפול כזה כמתנה לבת זוגו שתזכה בו חלק ונעים (מידע נוסף על הסרת שיער לגברים). אימהות יכולות להעניק את הטיפול במתנה לבנותיהן ליום הולדת, וזו גם מתנה מעולה לגיוס, כי לאיזה חיילת יש זמן להתעסק בהסרת שיער?

 

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו   052-555-6451  פייסלוק