הסרת שיער ללא כאבים

להיות יפה זה כואב? לא תמיד!

בעידן שלנו המאופיין בטכנולוגיות מתקדמות, יש דרכים רבות להסיר את השיער המיותר, ויחד איתו גם את הדאגות, הבושה, חוסר הביטחון והמבוכה. רק דבר אחד לרוב לא מצליחים להסיר – את הכאב!

רק??? מי כמוכם יודע שלפעמים אנחנו מוכנים לוותר על התוצאות האסתטיות המדהימות רק בגלל התהליך הכואב? בינינו, אף אחד מאיתנו לא מעוניין לסבול, גם אם זה עושה אותנו יפים וחלקים יותר. הסיפור הזה כואב עוד יותר, תרתי משמע, כשמי שצריכה לעבור את הסיוט זו הילדה הצעירה שלכם, שהדבר האחרון שאתם מעוניינים בו זה להכאיב לה.

אז זהו, שלא עוד! תשכחו מהכאב. כיום אפשר לעבור טיפול של הסרת שיער ללא כאבים – ממש כך!

הסרת שיער ללא כאב – יש דבר כזה!

כדי להבין זאת, צריך להבין קודם כל מדוע השיטות השונות של הסרת שיער גורמות לכאב, בעיקר באזורים הרגישים. התשובה נעוצה בטכנולוגיה. הסרת השיער באפילציה למשל, מתבצעת כשמחט חשמלית מגיעה אל שורשי השערה ופוגעת בנימים המספקים לה את הדם – זה כואב כמו שזה נשמע.

גם בשיטות מתקדמות יותר להסרת שיער, כגון הסרה בלייזר, משתמשים באורך גל אחד ובעוצמת קרינה גבוהה – מה שגורם לפעמים לכוויות, כתמים וצלקות על העור, וכמעט תמיד – לכאבים! לעומת זאת, כיום המכשירים והטכנולוגיות של הדור המתקדם, משלבים שימוש באורכי גל שונים. השימוש במספר סוגי גלים באורכים שונים, גורם לכך שגלי החום מתפזרים על פני השטח המטופל, רמת הטמפרטורה של הקרניים יורדת, וכתוצאה מכך זה קורה – הסרת שיער ללא כאבים !

נפרדים מ"מכשירי העינויים" ועוברים לדור החדש

לנוכח הטכנולוגיות החדשות בתחום הסרת שיער ללא כאב, אפשר סוף סוף להיפרד מהמכשירים שגרמו לנו לסבל. כך למשל אפשר להיפרד ממכשירים ביתיים להורדת שיער שפועלים באמצעות קפיצים ספירליים, שעוות , סכיני גילוח והמכשירים הביתיים החדשניים המבוססים על דסקיות נלחצות ומכאיבות לחילופין, מכון אסתטיקה מקצועי ומתקדם יהיה מצויד לרוב במכשור הטוב ביותר – בירור קצר ומקומי יבהיר זאת, ותוכלו לקבל הסבר מקיף על שיטות מתקדמות של הסרת שיער ללא כאבים.

הסרת שיער עם SHR ובלי כאב

אם אתם מעוניינים ליהנות מטיפול הסרת שיער ללא כאב – מומלץ לבחור בטכנולוגיית SHR בתנועה. השיטה המגובה באישורי F.D.A וארגון הבריאות האירופי CE, כבר הוכיחה את יעילותה ואת יתרונה על פני שיטות רבות אחרות.
הסרת שיער באמצעות SHR מהווה פתרון אידאלי לכל הגברים שפוחדים מכאב (כן, כן, אנחנו יודעות!), לנערות צעירות שחוששות להסיר שיער רק בגלל הסיפורים של החברות על כאבים נוראיים, לחיילות שאין להן זמן להתעסק בהורדת שיער בבית, ולכל מי שרוצה ליהנות מהורדת שיער לא רק בסוף התהליך אלא גם לכל אורכו.

 

זה הזמן לפנות לפייסלוק –  דליה לביא וליהנות ממבצע ייחודי :
הסרת שיער מאזור ראשון בחינם – ובלי כאב כמובן!

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451  פייסלוק