הסרת שיער בשיטת SHR

הסרת שיער בשיטת SHR מאפשרת להיפטר משיער המיותר בגוף ללא כאבים וללא תופעות לוואי.

מהי שיטת SHR?

שיטת SHR להסרת שיער היא שיטה יחסית חדשה, שהלכה ותפסה תוצאה ברחבי העולם בשנים האחרונות. SHR אלו למעשה ראשי תיבות של Super Hair Removal ואכן מדובר בשיטה סופר מתקדמת.
הטכנולוגיה של SHR מאפשרת לבצע טיפולים קוסמטיים של הסרת שיער לכל סוג עור שהוא ובכל גוון של עור ושיער. כמו כן, ניתן לבצע טיפולי SHR גם על עור שזוף (אך לא צרוב).
היתרון הבולט של שיטת SHR היא שמדובר בשיטה ללא כאבים כלל, וזאת להבדיל מהרבה שיטות אחרות אשר גורמות לתחושת צריבה או אי נוחות אצל המטופל/ת. למרות שהSHR היא שיטה מובילה ומתקדמת, יש לציין שבמקרים מסוימים טיפולים בשיטות אחרות יכולים להתאים יותר.

הסרת שיער בשיטת SHR של פייסלוק

רוצים לדעת מה היה המשפט שעשה לי את היום? כך אמרה לי באחרונה לקוחה אחת בסיום טיפול הסרת שיער בטכנולוגיית SHR: " לא האמנתי, כי טיפול הסרת שיער לא זו בלבד שאינו סיוט אלא חוויה אני לא יודעת מה יש בך שהופך אותו לכזה אבל אין ספק כי יש לך את זה- את היכולת לסלק מנשים את הפחד התהומי מפני הסרת שיער, אשר במשך שנים היה עבורי סיוט מתמשך".

אהבתי לשמוע את המלים החמות והמחמיאות האלה…

בניגוד לשיטות הסרת שיער ביתיות, הלא מקצועיות, אשר הכאב הכרוך בהן גורם גם לתסכול ובזבוז זמן מיותר ,הסרת שיער בטכנולוגיית SHR גורמת לנשים המטופלות לשנת את דעתן על אודות הסרת שיער מקצה  לקצה.  מדובר בשיטה הבטוחה, האפקטיבית ושאינה כרוכה כלל בכאב, הבזקי האור הופכים לאנרגיה החודרת בהדרגה מבעד לשכבת העור העליונה אל שכבת העור התחתונה, שם נמצק זקיק השערה, והורסת אותו.

מגוון יתרונות שיטת SHR

  1. ניתן לטפל באמצעותה בגוונים רבים של שיער.
  2. היא מתאימה לכל צבע ועור, לרבות עור שזוף.
  3. ניתן לטפל באמצעותה בכל אזור בגוף.
  4. תוצאה מיטבית בזמן קצר ביותר.
  5. לא חשים כל כאב.
  6. אין צורך במשחת אלחוש.
  7. 100% בטיחות
  8. תוצאות משמעותיות כבר מהטיפול הראשון.
  9. המכשיר מאושר על ידי משרד הבריאות,  ה-FDA וארגון הבריאות האירופי.

הזכות ליופי בעזרת SHR

הסרת שיער בשיטת SHR היא הפתרון האטרקטיבי, האפקטיבי והאולטימטיבי לא רק לנשים אלא גם לגברים ואף לבני נוער. טיפול הסרת שיער עם טכנולוגיית SHR  עשוי להיות מתנה נהדרת ליום הולדת, לקראת גיוס לצבא או עם השחרור ממנו, עם סיבה רשמית או בלעדיה

אני שמחה לסייע לנשים ולגברים לממש את החלום שלהם להיראות חלקים ואסתטיים יותר, הן בתחושתם והן כלפי הזולת. התועלת הרבה הגלומה בטיפולי הסרת שיער בכלל ובשיטת הסרת שיער בטכנולוגיית SHR בפרט לא רק מצדיקה את העלות שלהם (מחיר אטרקטיבי!); היא מהווה השקעה כדאית ומשתלמת מכל בחינה. המחמאות שאתם צפויים לקבל לאחר הטיפול מהאנשים הקרובים והיקרים לכם ובעיקר תחושת הניקיון שתחושו- שווה הכול .

הערך המוסף של הטיפולים בפייסלוק  – יחס אישי, שמירה קפדנית על פרטיות ומתן ייעוץ וטיפים לשמירה על העור מה שגורם ללקוחות לשוב אליי פעם אחר פעם וליהנות מהידע, מהניסיון, מהטכנולוגיה החדישה והמתקדמת, מהאווירה הנעימה והמרגיעה השוררת בקליניקה.

טיפול ראשון –עליי!!! אני מתכבדת להזמין אתכם, גברים, נשים ובני נוער להתנסות בטיפול ראשון חינם אהבתם תמשיכו אתנו.

 הצטרפו עוד היום לקהל לקוחותינו ובואו להתרשם מהניסיון ולחוות את ההצלחה. 

 

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451  פייסלוק

 

דברים נוספים שכדאי לדעת:

הסרת שיער – בחורף או בקיץ?
האם יש דבר כזה הסרת שיער לא כואבת?
יתרונות וחסרונות של שיטת SHR
הסרת שיער SHR לעומת לייזר
למידע נוסף על הסרת שיער SHR >>

הסרת שיער מחיר