התקשרו עכשיו:052-555-6451

הסרת שיער מתנה לגיוס

הסרת שיער אימפרה אדוםצעירה ושעירה? – לא נורא!

התקשורת המדיה הרשתות החברתיות משדרים בלי סוף פרסומות בנושא הטיפוח האסתטיקה והסרת השער זה כבר לא סוד שנערות צעירות יודעות ומכירות היטב את האפשרויות הקיימות וכיצד ניתן ליהנות מאיכות חיים ולהיפטר מהשיער המיותר.

כשהיינו ילדות החלומות שלנו ואורך החיים שלנו היו שונים מהיום . את השיער היינו מורטות בשעווה מייללות מכאב והופ כל החלום של רגל חלקה היה נמוג . השיער היה צומח מהר מאוד ושוב הינו נכנסות לשגרה מתסכלת של מגבלה בבחירת המלתחה , רק מכנס בלי חצאית קצרה ובלי שמלה כי השיער שוב צמח לו , כדי להסיר את השיער היינו צריכות להמתין שיגדל לו בניחותא לאט לאט עד שהיה מגיע לאורך מסוים ורק אז אפשר היה לחזור שוב לסיבוב של הסרת שיער שחזר על עצמו מריטה.. הפסקה ..המתנה לצמיחה חדשה… ושוב מריטה …אוי כמה שזה היה מתסכל, כמה שזה היה מגביל בשיעורי הספורט שלא יכולנו ללבוש את המכנס הקצר ולשחק מטקות בחוף הים עם הפרווה שצמחה לה בבית השחי או בקו הביקיני.

האמיצות שבחרו בטיפול אינסטנט להסרת שיער בחרו בגילוח, החלום של רגל, בית שחי,או קו בקיני חלקים משיער נעלם ומהר מאוד השיער היה צומח לו כמו סברס קוצני עם פצעים פצעונים ובמקרים מסוימים גם אקנה וכך רובנו היינו מוצאות את עצמנו חוזרות לשגרה המתסכלת וממשיכות לחלום על חללית שלוקחת אותנו למסע תענוגות של כמה דקות ויוצאים מימנה חלקים ללא שיער עם גוף חלק

הטכנולוגיה בתחום הטיפוח ובפרט הסרת שיער התקדמה בצעדי ענק נשים ובפרט בנות צעירות שהן לפני גיוס לצה"ל, מבצעות טיפולי הסרת שיער ללא כאבים וללא כל מגבלה עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר SHR.

מתנת גיוס – הסרת שיער SHR

ישנן אימהות רבות שמחליטות להעניק את טיפולי הסרת שיער כמתנה לבת לפני הגיוס הצבאי, מתנה נהדרת טיפול הסרת שיער במכון "פייסלוק" בבעלותה של דליה לביא. המכון נמצא בתל אביב ודליה, שהיא קוסמטיקאית פרא רפואית מעל ל-25 שנה בתחום, מבצעת את טיפולי הסרת השיער בשיטת SHR. שיטה זו, הלכה ותפסה תאוצה והקיצור שלה נובע מהמילים :SUPER HAIR REMOOVER. שיטת הסרת שיער זו, הינה מיוחדת היות וניתן לבצע טיפולים אלה, על כל סוגי העור גם בקיץ על עור שזוף {מה שלא ניתן לעשות עם טכנולוגיות אחרות }. ללא כאבים, ללא משחת אלחוש מאחר והטיפול נעים ואינו מורגש , 100% בטיחות לטכנולוגית SHR אישורים ממכון התקנים FDA מדובר על שימוש בקרני אור ובגלים באורכים שונים שפוגעים בשורש השערה, ניתן ליהנות מעור חלק כבר מהטיפול הראשון, ללא צורך בתלות של טיפולי הסרת שיער כואבים בשעווה או הסרת שיער בסכין גילוח שמצמיח מהר מאוד שיער קוצני ודוקרני . כל אלה כבר יהיו מאחוריכן, לאחר סדרת הטיפולים בהסרת שיער לצמיתות.

דליה לביא, שכבר עוסקת 25 שנים בהסרת שיער במכון היופי פייסלוק, כל כך בטוחה שתאהבו ולכן מעניקה לכם טיפול ראשון חינם, ללא התחייבות ! על מנת שתוכלו להיווכח בתוצאות הטיפול אהבתם ?תמשיכו להסיר שיער לא רוצים להתחייב לסידרת טיפולים? ניתן לטפל גם כטיפול בודד על פי מצב צמיחת השיער שהוא אינדיבידואלי לכל אחת.

 

 

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451  פייסלוק