התקשרו עכשיו:052-555-6451

הסרת שיער בshr- רכה כלטיפה

מה קורה כשהעובדות מדברות בעד עצמן?

הסרת שיער מתקשרת בתודעתן ובזיכרונן של נשים רבות כטיפול המלווה בכאב לא עוד ! נגיעה רכה זה הסוד, זה הכול,  שילוב של מכשיר חדשני, ידיים מאומנות ומיומנות ומחויבות בלתי מתפשרת לשביעות רצונן של כל לקוחה הוא הערובה לכך שתצאי מהטיפול חלקה ומחויכת. העובדות מדברות בעד עצמן הם מבהירות את האמת לאישורה טוב יותר מכל דיבור על אין-ספור הצלחות שהפכו נשים  את אורח החיים של נשים רבות לקלים ונוחים יותר אסתטיות, יותר ספונטאניות ומאושרות, עוד בשלב ההתחלתי של טיפולי הסרת שיער בשיטת SHR   שיטה חדשנית, מהפכנית וייחודית

 מי אני? מה וכיצד אני הופכת כל טיפול לחוויה?

בקליניקה שלי  FACE-LOOK אני מעמידה לרשות הלקוחות שלי את כל משאבי הידע והניסיון בקיאה, מיומנת ושולטת בכל אחת מהשיטות והטכנולוגיות בתחום הסרת שיער ומתאימה את הטכנולוגיה טובה ביותר לכל אחד ואחת באופן אישי עם כל אהבת המקצוע בכלל ואהבת אדם בפרט, אני הופכת את הטיפול לחוויה. נשים וגברים ובני נוער  חשים שהם מקבלים מענה מיטבי לרצונות, לצרכים ולציפיות שלהם.

חשיבותו של יחס אישי חם ואמפטי

יש דברים שקשה להגדיר. יש דברים שקשה לתאר. יש דברים, אשר כדי להיווכח בהם צריך פשוט להתנסות בהם,  לחוש אותם. לחוות וליהנות. לקוחות רבות- הן שיעידו הן שיגידו משתפות אותי בתחושות שלהן לאחר טיפול הסרת שיער  המכנה המשותף להן היא התחושה כי הן יוצאות מהטיפול שונות מכפי שנכנסו אליו כמי ששעת הטיפול חוללה לא רק בגופן אלא בנפשן שינוי עצום. נשים מגלות לאחר טיפול אחד של הסרת שיער שהן מרגישות שהם חופשיות ומשוחררות מהתעסקות מיותרת שגזלה מהם זמן רב כדי להסיר שיער בכל פעם מחדש  ומראה העור חלק ונעים ללא שיער.

מראה נהדר ללא שיער במקום שבו הוא מיותר

הסרת שיער בטכנולוגית SHR תאפשר לך להיות חלקה ואסתטית כפי שאת חולמת ומצפה להיות. לאחר ההסרה לא תידרשי עוד למאמצי הסתרה. לא תחושי אי נעימות ומבוכה מעצם התחושה כי מישהו רואה אצלך צל צלו של שיער מיותר.
בעברית (פייסלוק) או באנגלית (FACE-LOOK)- לאחר טיפול הסרת שיער ב shr את תיראי חלקה ויפה בכל שפה שהיא, לרבות ביפה שבשפות- בשפה שיפה לה השתיקה, כי אין מלים לתאר אותה ואותך.

הצטרפו עוד היום לקהל לקוחותינו ובואו להתרשם מהניסיון ולחוות את ההצלחה. 

 

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו FACE-LOOK   052-555-6451