התקשרו עכשיו:052-555-6451

טיפול פנים לגבר

 כי גם לו מגיע -טיפול פנים לגבר

כשאת מפנטזת על יום פינוק, סביר להניח שהוא יכלול גם ביקור אצל הקוסמטיקאית, ממנו תצאי עם פנים זוהרות ורעננות. את זה – גם הגבר שלך רוצה.מירון טיפול פנים לגבר
כן, סביר להניח שהוא לא יאמר לך, אבל ביננו – האמת היא שהם מקנאים! טיפולי פנים לגבר פופולרים מאוד היום מלבד הביקור בחדר כושר ופיתוח שרירים וקוביות , הם משקיעים גם בטיפוח עור הפנים. גם להם מפריע המראה של עור נפול ומזדקן או פצעון שצץ על הפנים .הגבר הישראלי מגיע לקוסמטיקאית ומתמיד לטפח גם ביום יום בבית. טיפול פנים לגבר לא שונה בהרבה מהטיפול לו זוכות הנשים, אך בכל זאת בשל הבדלי העור הקיימים בין המינים, יהיה שוני מסוים,

היתרונות בעור הפנים של הגבר

לגברים יש יתרון אחד בולט מאוד, עובי עור הפנים משמעותי מאוד בהשפעה על המראה שלו, והיות ורוב גברים בעלי עור פנים עבה מזה של הנשים, במקרים רבים הם גם נראים צעירים יותר. החיסרון בעור עבה הוא שקמטי ההבעה בולטים יותר .

סימני הגיל לא פוסחים על הגברים, ועם השנים רואים שינוי בטונוס השריר העור כבר לא מתוח הוא יותר נפול חסר ברק וחיות הוא מתכווץ והעור לא "יושב" בדיוק כמו שצריך עליו ונראה תלוי. גברים סובלים מגרד ויובש בעור בעיקר לאחר גילוח , הופעה של שערות ש"נתקעות" (שערה חודרנית או שערה הפוכה ) מתחת לעור ופוליקוליטיס (דלקת של זקיק השערה)– בדיוק מאותן הסיבות חשוב לטפל בעור הפנים כדי למנוע או לעכב את המראה המבוגר המתקבל עם השנים, להאיץ את זרימת הדם לתאים לחזק את השרירים ולשמור על טונוס ומראה מטופח וצעיר.

 

פייסלוק, בבעלותה של דליה לביא, שהיא קוסמטיקאית פארה רפואית העוסקת בתחום הקוסמטיקה מעל ל-25 שנה, דליה תבצע אבחון של העור וכמו כן היא אף תמליץ על המשך שגרת הטיפוח גם בבית עם תכשירים המתאימים בדיוק לסוג העור והבעיות המאפיינות אותו.

אתם מוזמנים להצטרף עוד היום לקהל הלקוחות של דליה לביא להתרשם מהניסיון ולחוות את ההצלחה. 

למידע נוסף ותאום פגישת ייעוץ התקשרו    052-555-6451  פייסלוק

 

 

למידע נוסף על הסרת שיער לגברים לחצו כאן